همسفر

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

همسفر

Yahoo Status by RoozGozar.com

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 


 همسفر خسته ام از این راه          خسته از نای ونی این همه آه    

 

         راه  تکرار   زمان  است  چرا            راه  تکرار  زمان  است   چرا؟

 

         همسفر  فاش  بگو  راز چرا؟           آری از آینه ها   نیست  نشان

 

          آن نشان های نهان  نیست  عیان               اندر این نبض زمان  گیج   منم

 

 

          مات  و مبهوت  دل ریش منم            هشیارم زه  دل  خویش  چرا؟

         آن که مستم بکند نیست چرا            همسفر  گرچه  رهایم   کردی

         راست گو  ره به کجا  آوردی           نکند  باز   به  من   می خندی  

         زین که پروانه شدم  می خندی          خنده کن تا که منم  سوز شوم

         بنواز تا  که  منم  کوک  شوم         ره    به   تنهایی    من   میگرید

         همسفر   باش  دلم   میگرید        خنک آن روز که  اندر پیش است

 

         دل زهر خورده من در نیش است          باش تا سایه ای  بر  من  باشی

                                   وین دل  زخم تو مرهم باشی

                                   وین دل  زخم تو مرهم باشی


 

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت14:37---22 اسفند 1391
سلام وبلاگت واقعا قشنگه متناش هم عالی موفق باشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 دی 1391برچسب:, ] [ 1:37 قبل از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]