♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

Yahoo Status by RoozGozar.com

 

 

 

  

عشق                                      بيداد    من

باختن                  يعني                    لحظه                 عشق

جان                          سرزمين             يعني                        يعني

زندگي                                 پاک من عشق                               ليلي و

قمار                                                                                    مجنون

در                              عشق يعني ...           شدن

ساختن                                                                               عشق

دل                                                                                   يعني

كلبه                                                                        وامق و

يعني                                                                   عذرا

عشق                                                           شدن

  من                                                عشق

 فرداي                                يعني

  كودك                        مسجد

  يعني             الاقصي

عشق  من

 

عشق                                      آميختن                                         افروختن

يعني                                 به هم          عشق                               سوختن

چشمهاي                      يكجا                    يعني                       كردن

پر ز                 و غم                            دردهاي             گريه

خون/ درد                                                   بيشمار

 

  عشق                                 من

    يعني                           الاسرار

    كلبه                  مخزن

         اسرار     يعني      

 

 

my number



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت19:37---10 فروردين 1393
باسلام
لطفاً برای حمایت از ما برروی لینک زیر کلیک کنید
www.starnet.hamvar.biz
http://pcobux.pcomoney.com/?r=starnet
کافیست یکبار امتحان کنید پشیمان نمی شوید . بیا ببین چه خبره !!!!!


فاطمه
ساعت17:25---13 اسفند 1392
عالییییییییییییییییییی بود به منم سربزن

زی زی
ساعت17:41---1 اسفند 1392
فوق العاده زیبااااااااااااااااااا@} ;-

sadaf
ساعت9:31---16 بهمن 1392
تنها کوه می تواند در برابر طوفان ایستادگی کند.
پس برای آرام زندگی کردن میان طوفان دنیا
یا باید مثل کوه محکم و استوار بود

و یا باید به کوهی استوار تکیه زد...

«آرامش» رهایی از طوفان نیست،

بلکه آرام زندگی کردن در میان طوفانهاست...

خدایاآرامش یعنی تو


خیلی قشنگه
ساعت11:35---14 بهمن 1392
خیلی مواظب باش!!!

اگه باشنیدن صداش دلت لرزید…

اگه از بدی هاش فرار نکردی و موندی…

دیگه تمومه…!!!

اون شده همه ی دنیـــــــــــــــــــات

لینک شدی منم بلینک


sadaf
ساعت9:42---14 بهمن 1392

سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد

لایق تندیس شدن نیست

درمقابل سختی ها مقاوم باش تا وجودت شایسته تندیس شدن باشد


تارا وب
ساعت18:51---12 دی 1392
سلام رفیق پایه ای با من تبادل لینک کنی؟؟؟

اگه خواستی منو لینک کن و بهم خبر بده


nafas
ساعت11:26---9 دی 1392
سلام...وب زیبایی داری...به منم سر بزن، موافق باشی تبادل لینک داشته باشیم....منتظرتم

حمیدرضا
ساعت23:40---3 دی 1392


کنج گلویم نشسته اند

.

.

.

.

اشک هایی که بغض

.

.

.

نبودن را سکوت کرد

.

.

شاید شکسته نشود...اما یادگاریه خوبیست

.

.

غده ای از تو در من


mohadeseh
ساعت21:40---21 آذر 1392
سلام خوبی؟ دیگه نیستی ؟؟تو وبلاگم دیگه اسمی از نظراتی به نام شما نمیبینم!!!
اگه از وبم خوشتون نیومده لطفا نظرتونو دراین باره بگید ممنون میشم موفق باشید


رویا
ساعت15:45---21 آبان 1392
سلام
مرسی از اینکه سر زدید
لینک شدید اگه قابل دونشتید لینک کنید ..مرسی
باز منتظر حضورت هستم


درسا
ساعت21:22---19 آبان 1392
وبت عالیه عسیسم به منم سر بزن

مدلینگ گروپ
ساعت22:26---16 آبان 1392
سلام بازدید خوبی داری
اگه میخوای از بازدیدت پول دربیاری برو به ادرس زیر عضو شد
بعد تبلیغشونو بذار تو وبلاگت
15000 در ماه بگیر ازشون
http://popuper.com/?ref=94
خودم ازشون پول دریافت کردم


دختری از جنس باران
ساعت15:27---11 آبان 1392
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس

http://amour-en-portrait.ca.cx/ (این یه بازی فرانسویه) صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....امتحانش مجانیه


saghar
ساعت16:54---9 آبان 1392
ziba bod

sadaf
ساعت10:33---9 آبان 1392

میان این همه تاریکی بسیار و نفس گیر

تیرک چراغ برقی بلند و بی دریغ

زیر بارانی نرم و ریز چه شاعرانه می چسبد برای تکیه دادن


SAHELY
ساعت20:00---3 آبان 1392
دوس ميدارم وبتو
خواستي بيا لينك


غزل18
ساعت20:00---12 مهر 1392
سلامــــ
همه چی عالی
آهنگـــ ها
مطالبـــ
عکسا



زی زی
ساعت15:42---12 مهر 1392
سلووووووووم وبت خیلی باحاله باهاش حال کردم به منم سربزن اپم بدوبیا منتظرما

سمانه
ساعت7:39---11 مهر 1392
سلام عزیزم وبت چه زیبا وپر محتواس منم دوس دارم تو لیست لینکت باشم منم بلینک
خیلی دوس دارم باهات اشنا بشم بوس بای.


محمد
ساعت14:30---7 مهر 1392
سلام وبلاگ زیبایی داری از تبادل لینک ممنون.

sadaf
ساعت10:41---9 شهريور 1392
خوبی بادبادک اینه که

می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده

ولی بازم تو آسمون می‌رقصه و می‌خنده . . .


ندا
ساعت23:33---19 مرداد 1392
سلام عالی بود

sadaf
ساعت14:22---21 تير 1392
صدای نفس هایم کند گشته ولی هنوز رمقی باقیست



زندگی می گذرد با تمام خوبی ها و بدی



پس مگذار که او تو را به حرکت درآورد


مهدی
ساعت21:00---27 خرداد 1392
عالی بود در مورد شکست عشقی هم مطلب بزار موفق باشی

m
ساعت20:34---17 خرداد 1392
سلام هم وطن
وب عالی داری
یه سایت بازی هست به نام تراوین.
خوش حال می شوم بیایی و دست جمعی بازی کنیم و حالشو ببریم.
اگر دوست داشتی وقتی که اومدی یه پیام به اکانت Admin بده تا برات 10000 طلا ارسال بشه.


☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت9:15---13 خرداد 1392
من بیشتر لینکای وبلاگمو حذف کردم،شمام جزو اونا بودین چون وبلاگتون حذف بود منم حذفش کردم ولی الان دوباره لینکین

sadaf
ساعت19:01---12 خرداد 1392
وقتی بــــــــاور داری


چتـــــــــــرت خــــــــــــــداست


بگذار از سرنوشـــــــــــــت هرچه می خواهد ببـــــــــارد.


sadaf
ساعت22:51---11 خرداد 1392

ســکـوتـــــم رو دوسـتـــــ دارم ،

چـــــون در آن گـلـه ای نـیـسـتــــ

گـاهـی سـکـوتـــــ دلــی را مـی شـکـنـد

گـاهـی دلـی را بـدسـتـــــ مـی آورد

گـاهـی از دل تـنـگـی حـکـایـت مـی کـنـد

گـاهـی بـغـض در گـلـو خـفـتـه اسـتــــ

گـاهـی حــــرفــــ در راه مـانــــــده اسـتـــــ

گـاهـی اوقـاتـــــ سـکوتــــــ سـخـن بـی کـلام اسـتـــــ

و گـاهـی سـکـوت گـریـه بـی صـدای دل یـکـ "عـاشـق" اسـت


sadaf
ساعت15:10---3 خرداد 1392
سلام ممنون که سرزدین منم لینکتون کردم بازهم بیاین خوشحال میشم مرسی

mahsa
ساعت19:57---24 ارديبهشت 1392
سلاااااام وبلاگ قشنگي دارين

elnaz
ساعت20:50---10 ارديبهشت 1392
slm
akharin apame
khosh hal misham tashrif biary
ag bady didi halal kon


عکس های منتخب
ساعت13:45---7 ارديبهشت 1392
دوست عزیز اگر تمایل به ادامه همکاری تبادل لینک ندارین لطفا اطلاع دهید تا لینک شما از صفحه عکس های منتخب حذف شود .....

الهه
ساعت21:49---14 اسفند 1391
سلام

وبت عالیهههههه عزیز

تبریک میگم=

DD

ولی چرا ادامه ندادی؟



پاسخ:چشم نگین خانوم


شقایق
ساعت13:43---12 اسفند 1391
وبلاگت عالیه پاسخ:مرسی عزیزم

ارزو
ساعت22:59---8 اسفند 1391
سلام بسیار وبلاگ زیبایی داری.

ارزو
ساعت22:57---8 اسفند 1391
سلام بسیار وبلاگ زیبایی داری.

elnaz
ساعت20:28---27 دی 1391


مریم
ساعت19:49---19 آذر 1391
سلام
آریا من پروفایلتو دیدم ولی آی دی نبود
مرسی وبتم عالیه
تنهایی



چیزهای زیادی



به انسان می‌آموزد



اما تو نرو



بگذار من نادان بمانم …


مریم
ساعت12:07---8 آذر 1391
چرا دیگه به وبلاگم سر نمیزنی؟
راستی تو دخملی یل پسر؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه خواستی بگو چندسالته


ساناز
ساعت13:04---6 آذر 1391
چه هق هقی میزند آسمان !
به گمانم او هم مثل من ماهش را گم کرده است !!!


رضاخان
ساعت17:57---1 آذر 1391
سلام داش
پاک من پیرمرد رو فراموش کردی!
.
وبلاگت چه جوری حذف شده بود


مریم
ساعت10:06---30 آبان 1391
مرسی عسیسم
ممنون


مریم
ساعت20:46---29 آبان 1391
با اینکه لینکت کرده بودم ولی حذفت کردم
تو منو لینک نکردی
دوما به وبم هم سر نزدی!!!


مریم
ساعت14:30---26 آبان 1391

............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@


یگانه
ساعت8:30---17 آبان 1391
سلام عالی بودپاسخ: فدات خواهش

روژین
ساعت17:21---15 آبان 1391
سلام خسته نباشی وبلاگ توپی داری عالیه ایشالله همیشه موفق باشی

مریم
ساعت16:54---15 آبان 1391
اخر موفق شدم نظر بذارم





سلام داداشی وبلاگت زیباست







مریم
ساعت16:54---15 آبان 1391
اخر موفق شدم نظر بذارم




سلام داداشی وبلاگت زیباست






مریم
ساعت16:52---15 آبان 1391
اخر موفق شدم نظر بذارم


سلام داداشی وبلاگت زیباست




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 14 آبان 1398برچسب:زیباترین وبلاگ عاشقانه , ] [ 9:37 بعد از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]