چشمان من

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

چشمان من

Yahoo Status by RoozGozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 



اگر چشمان من دریاست تویی فانوس شبهایش

 اگر زدم از گل حرفی تویی معنا و مفهومش

اگر گفتم به شبنم اشک
                                        
                                               اگر با اشک خو کردم

 

                                                           تو گل بودی و من شبنم

 

                         تو را من جستجو کردم

اگر مرغی پرید و من برایش شعر گفتم  ، نبوده جزء تو در خیالم

 

                       بدان من تو را گفتم

 

               جمالت شده آیینه رویم ، محرابم آستانه کویت ، من همان اسیر تار مویت .

                               سودای عشقت شده پرورده روحم ، 
                       

شود آیا روزی که چون سبکبالان عاشق با لطف و مهربانی غبار غم از دل زدایی؟

گر چه قلب پاکت ، پر از اندوه و درد است ،
                                                         گوهر عشقت در برجی تصرف ناپذیر محفوظ مانده

                                                لیکن
چه کنم از غایت دوستی و دوری ،
                                                        هر دم زیادت میشود دردم ،

ای کاش همچون کبوتری قلبی از آیینه ام بود،

 

                                      قلبی چو گلهای دل انگیز ،

 

                                                       قلبی از آیینه بهتردر غریب سینه ام بود

 

                                        آیینه آشنایی

تا در خزان گل سرخ با دردمن میشد برابر

 

ای کاش روزی که رفتند پروانه های سبکبال 
                                             
                                         چون شمع در مراسم عشق میسوختم پای تا سر

ای کاش تنها نبودم در فصل پرواز و رویش
                                               
                                                من نیز ره میسپردم چون سینه سرخان دیگر

 

ای کاش عطر سخن را میریختم در تن باغ
                                                
                                                           یعنی که هم صحبتی با آلاله میشد میسر

 

تا چند این هرزه دل می سوخت از ماتم خویش

با درد پا می نهادم از وسعت دل فراتر

 

 


 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 



نظرات شما عزیزان:

نسیم
ساعت11:28---2 دی 1391


فردا راحت آرمیده است
گر تو بخواهی یا نه ...
... خواهد آمد
تو هم بیارام !!!



مریم
ساعت22:36---22 آذر 1391
سلام داداش آریا.خوبی؟؟خبری ازت نیس!!
اومدم برای خدافظی
برای آخرین بار وبمو آپ کردم خواستی سر بزن نر بذار
داداشی حلالم کن
تا یه مدت حالم خوش نیست نمیام........
خدافظ......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:7 قبل از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]