خداوندا

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

خداوندا

Yahoo Status by RoozGozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

 عکس های زیبای عاشقانه و رمانتیک جدید | www.irannaz.com

 

                         خداوندا نگاهت باز با من از راز دل گفتش

                                خداوندا صدایت هم به من با ناز دل گفتش

                         که من انسانم و پاک و پر از احساس

                               که من معشوقم و عاشق,تو میدانی خدای پاک

                         خداوندا دلم آشفته است و باز میخندد

                                         نمیدانم چرا این گونه با احساس میخندد

            خداوند مگر حال , عشاق این گونه میباشد

                        به من اموخته اند هر شب ز درد عشق مینالند

            خداوندا منم عاشق ولی خندان و پر احساس

           چرا این گونه میباشم؟ چون تویی عشقم خدای پاک

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 20 آذر 1391برچسب:, ] [ 12:18 قبل از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]