عشق

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

عشق

Yahoo Status by RoozGozar.com

                            ه کوه گفتم عشق چیست؟             لرزید

                             به ابر گفتم عشق چیست؟           بارید

                                      به باد گفتم عشق چیست؟           وزید

                                                    به پروانه گفتم عشق چیست؟        نالید

                                                                به گل گفتم عشق چیست؟           پرپر شد

                                 و به انسان  گفتم عشق چیست؟ 

                    اشک از دیدگانش جاری شد و گفت:  دیوانگیست!!

                             93831121458229748250.jpg 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: