جملات کوتاه عاشقانه

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

جملات کوتاه عاشقانه

Yahoo Status by RoozGozar.com

ميگن لبخند ربطي به مرگ نداره ولي تو بخند تا من برات بميرم

 


يک بار از کنار دريا عبور کردي.يک عمر امواجش براي بوسيدن جاي پايت ميايند و ميروند.

 


جاده ي خوشبختي در دست تعميره ! دور بزن برگرد اين اسمش تقديره

 

هر اغازي را پاياني است صد حيف كه اغاز عشق تو پايان عمر من بود !!!

 


عشق بها دارد ... من و تو بوديم و يك دريا عشق ... حالا من هستم و يك دنيا اشك ... اري عشق بها دارد ...

 


ميدوني فرق لبخند تو با لبخند من چيه ؟ تو وقتي شادي ميخندي،من وقتي تو شادي ميخندم

 


دوست دارم شمعي باشم كه در دل شب ها بسوزم

روشني بخشم به جمعي و خودم تنها بسوزم

 


عاشقت بودم كه گفتي عاشقان ديوانه اند

عاقبت عاشق شدي ديدي كه خود ديوانه اي

 


فقط موجهاي دريا هستند که عاشقن با اينکه ميدونن اگر به ساحل برسن ميميرن بازم بيقرار رسيدنن

 


اگه تونستي برف رو سياه کني پر کلاغو سفيد کني آتيشو بوس کني تويه آب يه نفسه عميق بکشي اون وقت منم ميتونم تورو فراموش کنم

 

 

اگر شکستن قلب و غرور صدا داشت
عاشقان سکوت شب را ویران می کردند
اگر به راستی خواستن توانستن بود
محال نبود وصال
و عاشقان که همیشه خواهانند
همیشه می توانستند تنها نباشند...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب: جملات کوتاه عاشقانه, ] [ 10:23 بعد از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]