جملات کوتاه عاشقانه

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

جملات کوتاه عاشقانه

Yahoo Status by RoozGozar.com

نازنینم!

هرچیزو ازم گرفتی

خودتو،نگاهتو ازم نگیر

نگاهتو که داشته باشم،تو رو که داشته باشم…

دنیا مال منه،دنیایی که به کمک تو میسازمش…!

تنهام نذار!


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


امشب کسی به سیب دلم ناخنک زده است!
بر زخمهای کهنه ی قلبم نمک زده است!
دارد به باد می سپرد این پیام را:

سیب دلم برای تو ای دوست، لک زده است


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


از اولش هیشکی نبود
هیشکی بدادم نرسید
قصه ی من بسر رسید

دلم به عشقش نرسید


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

من امشب سکوت دلم را شکستم

سکوت شبستان غم را شکستم

قسم خورده بودم که عاشق نباشم

من به عشق تو شکوه عشق را شکستم


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

خیلی سخته توو پائیز با یکی آشنا شی 

اما وقتی بهار شد بری ازش جدا شی

خیلی سخته خدایا با یکی آشنا شی

اما وقتی بهار شد چه جور ازش جدا شی


تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 


حرف دلت رو امروز بزن!
اگر امروز گفتی..... اسمش "حرف ِ دلِ" ؛
اگر نگفتی ...... فردا میشه " درد دل"



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 19 مرداد 1392برچسب:جملات کوتاه عاشقانه, عشق و جدایی, ] [ 10:16 بعد از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]