راز من

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

راز من

Yahoo Status by RoozGozar.com

معشوق من

بگذار تا بگویم بزرگترین راز خود را

عزیز من

قلب تو را در قلبم جای داده ام

عشق تو به سان درختی درونم رشد میکند

عشق تو آنچنان مقدس است

که روحم از پرستشش عاجز است

فکر میکردم توانش را دارم

اما عشقت وجودم را به آتش کشیده

میدانم که عاشقم

دوست دارم که عاشق باشم

چون با عشق تو زندگی را حس میکنم

با تو هستم

شبها را در خواب هایم

چشمانت را باور دارم

مهربانیشان را نثارم میکنند

پس دور نشو

کنارم بمان

اینجا نزدیک من بنشین

به قلب من ایمان داشته باش

چون تنها قدمگاه عشق تو میباشد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 12 مرداد 1392برچسب:عاشق تنها, وبلاگ عاشقانه, وبلاگ عاشق تنها, مطالب عاشقانه, ] [ 1:58 قبل از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]