جملات کوتاه عاشقانه

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

جملات کوتاه عاشقانه

Yahoo Status by RoozGozar.com


http://night-skin.com/blogcode/tasvir-zibasazi/upimg/uploads/1340333612.gif

قرار نیست که همیشه من خوش باشم

 

دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم

امروز دیگری خوش است برای با تو بودن

و فردا یکی دیگر

از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست

تو می تونی

 

 

عشق هایت

 

را مثلکانال تلویزیون عوض می کنی

و افتخار می کنی،

که عشق برایت این چنین است !

 

و من می خندم

 

به برنامه هایی که هیچکدام ،

ارزش دیدن ندارند . . .

 

 

تو را من “تو” کردم

وگرنه “او” هم زیادت است

پس اینقدر برایم ،شما,شما نکن

 

 یه زمانی می گفتن از تو چشماش میشه فهمید

راست میگه یا دروغ

اما حالا دیگه اینقدر توانمند شدن بعضیا

که با چشمشونم دروغ میگن

 



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت0:55---11 مرداد 1392


گور بابای کسی که ساعت ۱ شب زنگ میزنه میگه:



میگه:شب بخیر دوست دارم



ولی ساعت ۳ شب که بش زنگ میزنی



اینو میشنوی که میگه:



مشترک مورد نظر در حال مکالمه است!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 11 مرداد 1392برچسب:جملات کوتاه عاشقانه, دل شکسته, داستان های غمگین, عکس ها عاشقانه, ] [ 1:25 قبل از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]