گفتی گفتم...

♥♥♥سرنوشت♥♥♥

متن و دلنوشته های زیبا و مطالب عاشقانه

گفتی گفتم...

Yahoo Status by RoozGozar.com




گفتی که می بوسم تو را، گفتم تمنا می کنم
گفتی اگر بیند کسی، گفتم که حاشا می کنم
گفتی ز بخت بد اگر ناگه رقیب آید ز در
گفتم که با افسون گری او را ز سر وا می کنم
گفتی که تلخی های می، گر ناگوار افتد مرا
گفتم که با نوش لبم آن را گوارا می کنم
گفتی چه می بینی بگو، در چشم چون آیینه ام
گفتم که من خود را در او عریان تماشا می کنم
گفتی که از بی طاقتی دل قصد یغما می کند
گفتم که با یغماگران باری مدارا می کنم
گفتی که پیوند تو را با نقد هستی می خرم
گفتم که ارزان تر از این من با تو سودا می کنم
گفتی اگر از کوی خود روزی تو را گویم برو
گفتم که صد سال دگر امروز و فردا می کنم
گفتی اگر از پای خود زنجیر عشقت وا کنم
گفتم ز تو دیوانه تر دانی که پیدا می کنم


نظرات شما عزیزان:

☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت15:43---13 مرداد 1392
دختر:ازت شکایت میکنم!
پسر:.......چرا.......؟؟؟
دختر:تویه دزدی قلب منو دزدیدی!
پسر:خب توام فامیلیه منو بدزد تابی حساب بشیم!

انقد خوشم میاد زودی فراموشم میکنین منم همش بتون سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:عاشق تنها, وبلاگ عاشقانه, وبلاگ عاشق تنها, مطالب عاشقانه, داستان عاشقانه, ] [ 1:51 قبل از ظهر ] [ پسر اريايي22 ] [ ]